onsdag 11 februari 2009

Roliga inleveranser



Idag har jag packat upp och packat ner. Det är ett ständigt packande. Förutom paketet som kom igår så har nästa dykt upp också. Det innehåller mycket kedja och tjeckiska glaspärlor. Närmare uppdatering om det kommer imorgon. Jag har lagt in en bild på den turkosa "donut" som kom igår. Webben är uppdaterat på gårdagens inleveranser av Artglas.

Jag har även gjort en version av tennarmbandet som jag blev väldigt nöjd över. Det kommer att finnas i min webbshop i några fler versioner. Min tanke är förutom det turkosa, ett med onyx, korall och sötvattenspärlor.

Kvällens middag: sprödbakad fisk med rotsaksmos, ett recept från Alltommat. Men eftersom inte jag var så nöjd över det så blir det ingen länk. Rotsaksmoset var gått, det var potatis, morot och palsternacka i den. Däremot fisken var torr, smaklös och tråkig. Jag gillar egentligen fisk så jag skulle tro att jag kommer att omvandla receptet så att det blir mer smak.

Kvällens aktivitet: läsa lite om vin, tvätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar